Alnag: remake jsem žádny bohužel nečet, tekže srovnat nemůžu, jinak bych to určitě udělal.
Gurney: No vycházím ze zkušeností s hrou (cca 3-4 sezení). Modul jsem teda přečetl několikrát, a pár poznámek udělal, ale to podle mě vyžadují všechny moduly. Přečíst určitě nestačí. Možná je to věc osobního stylu, ale zase tak velký problém jsem s tím neměl, i když ideální to nebylo, mouchy občas byly. Nepřehledné je to zejména po prvním přečtení. Ale to je problem většiny takto rozsáhlých, předpřipravených dobrodružství, které si člověk neudělal sám. Možná sehrálo roli i to, že už to byl několikáty modul, co jsem vedl, takže jsem trochu tušil ,jak se připravit a na co si dát pozor. Moje zkušenost říká, že míra připravy (počet přečtení, promyšlení a poznámek) výslednou kvalitu ovlivní, nicméne je to v samotném modulu řečeno. Viz také to co řešíme s Markusem pod článkem v kometářích.
Co se příběhu týče, nemyslím si že to je příběhový modul. Netváří se tak, ani jsem to nikde netvrdil. Atmosféra nemusí nutně znamenat jen příběh, takže toto podle klidně může být ten pravý odlschool, bez ohledu na to že jich může být více druhů a že pořádný příběh byl už od počátku RPG. Pokud někdo chce vyloženě příběhové fantasy, lepší bude určitě ten Tekumel, Stormbringer nebo Runequest. Tohle je klasický dungeoncrawl.
Každopádně každému bude může určitě vyhovovat něco jiného.