Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.
Tohle rozhodně půjde na můj blog Nebudu se rozepisovat o důvodech, které mě na Pragocon přivedly. Prostě jsem přijel, vylezl z metra na špatné straně a po chvíli hledání (Jsem muž, takže zeptat se na cestu je až ta úplně poslední možnost, zvláště když hledám objekt „tři minuty chůze od metra“) jsem napřed narazil na člověka rozkládajícího mapu a pak i na budovu, v jejímž vchodu stála skupina...
kapitola 1.ZAČÁTEK Orger se probudil. Zdálo se jako by ho někdo volal. Tak pozdě v noci? Tma tu pod Slunnými Horami byla pořád , ale Orger nespal ani dvě hodiny, nebo se mu to jen zdálo? Potom se podíval na protější lůžko, což nebylo snadné protože otroci tady v Kaanu žili na takzvané Stěně. Byl to konec Velkého sálu, ve kterém Kaaňané žili, do kterého byly vytesány díry a v jedné díře bylo...
Vítám vás u dalšího článku ze série Svět podle Jersona, tentokrát o podzimním srazu D20 na Dálavě. Předpokládám, že všichni zmíněné místo znáte, pokud ne, vaše škoda. Daleko od civilizace, za řekou, lesem a rozbitou cestou, i když ne tak daleko, aby se nedalo dojet do města, nalézá se základna Dálava - dvě velké chaty, dvě menší a nějaké další stavby, ke kterým se dostaneme později. Takže...
Tento díl mého místního blogčku je otevřenou kritikou článku Rona Edwardse a je určen především těm, kteří tento článek četli. Pokud tomu tak není, pak sice může být přečtení následujících řádek zajímavé (zvláště k pochopení další diskuse, kde bude RE zajisté alespoň některými členy svého fandomu vášnivě obhajován), nicméně jeho plné pochopení v takovém případě neslibuji. V textu dále se bud...
Ve svých úvahách o dovednostech navazuji na předchozí blog, kde jsem hovořil o tom, že se DM může uchýlit k nastavování těžkých obtížností u dovedností a že to není dobrý nápad. Zdá se mi totiž, že čím na vyšších úrovních Dungeons & Dragons 4e hrajeme, tím spíše není ani po dvou opravách obtížností a fungování dovednostních střetnutích něco v pořádku. Že designéři Wizards of the Coast postr...
Jsi skalní fanoušek rpg? Chceš podpořit hráčskou komunitu? Právě tebe hledáme! Pro vyladění hratelnosti a vyváženosti herního systému Legend - původní české hry na hrdiny, sháníme ochotné testery. V současné chvíli jsou testovací materiály stavěny tak, aby se co možná nejlépe otestovalo samotné jádro systému, pro tuto fázi testování proto doporučujeme, aby alespoň jeden z testovací družinky ...
Jsou věci mezi nebem a zemí, které stojí za to vyzkoušet. Mám pocit, že blogování je jedna z těch věcí, navíc snižující porodnost. Každopádně se na stránkách d20 budu vracet nejen ke hře v názvu tohoto blogu, ale i k jiným záležitostem mého alter-RPG-života. Začněmež hned od samého počátku... „Tvá magie je silná,“ podotkl Raistlin. Slabý vánek pohnul větvemi dubů a pohladil černé záhyb...
Schválně, co se vám vybaví při slově Gamecon? Mistrovství v Dračím Doupěti? Desítky divných chlapců, co neumí používat sprchu a baví se jen o vraždění skřetů? Akce pro děcka v elfích pláštích? Asi to tak nějak bude, což? Kdyby se psal rok 1998 musím s vámi souhlasit ve všech bodech obžaloby. Kdyby se psal rok 2003, snažil bych se vám to vymlouvat, ale měli byste stejně pravdu. Kdyby se ...
Blog Metagame se primárně věnuje teorii, úvahám a recenzím. Zeměření je podle aktuální nálady autora, momentálně převažuje zaměření na původní DnD, retroklony, old school, pulpová fantasy, s občasným přesahem do neovějších edicí, jiných systémů apod. V prvé řadě sem budu házet odkazy na každý nový článek a případně cokoliv dalšího, co bude souviset. Budu rád za jakékoliv reakce i odezvu a...
Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.