Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.
pobyt na internetech má za následek, že se mi v počítači hromadí mnohdy úžasná grafická tvorba. pustila jsem se tak trochu do třídění a teď dávám k dispozici svoje poklady. postavy 01: /d/-boiz a /d/-gurlz - rohy, chapadla, kopýtka, ocásky, ostny, zuby, křídla, víc chapadel, víc chapadel... (no, ve skutečnosti zase tak moc ne); tieflingové, succuby, démoni, rozliční obludníci. divine-boiz ...
Běžel jsem jako smyslů zbavený. Strach, to ten strach mě poháněl kupředu rychlostí, kterou bych sotva dokázal vyvinout kdykoli předtím. Byl to strach z něho. Netvor se mne snažil zmocnit. Je moc rychlý, nelze mu uniknout. Ale použiji veškeré své síly k tomu, abych si mohl říct, že jsem se o to alespoň pokusil. A k tomu to strašné kvílení! Bože, nedá se to vydržet. Nejraději bych se ...
V poslední době uvažuju o tom, jakými slovy se popisují různé stupně schopností, dovedností, atributů, aspektů a kdoví čeho všeho. Občas narážím na to, že lidé chtějí pro tu kterou hru sjednocenou stupnici, tedy každému číslu přiřadit jedno odpovídající slovní hodnmocení, které půjde použít ve všech případech. Mě jedno slovo přijde zbytečně málo, když se pro různé situace lépe hodí jiný popis. ...
Zápisky z pamětí Ctihodného Otce Hirama Šedorukého, opata Vznešené duše Údolního letopočtu 1497, přepsáno asp.písařem Dulbanem z Mlhavého údolí Prchati od draka na draka jest. Nebo jak znělo to gnómské přísloví. Než si ho v tu chvíli složitě vybavovat, soustředil jsem se na opakovaný pohyb nohou, abych náhodou nezakopnul. Drakovi se zamlouvala skupina, která mu vyjela naproti a rozhodnu...
Inspirován Quentinovým blogem 2k6 goblinů, jsem se rozhodl založit si také svůj malý žbrblací koutek. Jedná se o Pandořinu bránu, kde se budu převážně soustředit na RPG Eclipse phase (pracuji na vytvoření hacku do Dungeon worldu, kvůli přípravě na další kampaň kterou chci v Plzni vést), a dál tam budu přidávat i další věci co k rpg vytvořím. Bude se to týkat hlavně random tabulek, map, ...
„Čtyřko, vraťte se na základnu! Opakuji, vraťte se na základnu!“ -kladnu, adnu, dnu, nu… Elektronický hlas z vysílačky zvonivě rezonoval o okolní stěny a jeho hlasitost se stále násobila. Se zavřenýma očima jsem přístroj nahmatal a stiskl tlačítko. Hlas utichl. Někde v dáli jsem teď slyšel jen jeden jediný, nekonečný tón, jako když cinknete lžičkou do sklenice a prodloužíte ten kr...
Přečetl jsem si článek Experiences Running a Level 1 to 30 4th Edition D&D Campaign a nějak mnou zarezonoval natolik, že jsem se rozhodl ho nasdílet. Možná z části i proto, že ačkoliv jsem neabsolvoval 4e od 1 do 30ky, rozhodně jsem ji (byť jako hráč) absolvoval od 1 někam do low-epic úrovní (23 tuším?) a byla to jízda. Takže možná to bude jen pro hráče Amazing Adventures, možná pro nikoho...
Se jednoho dne předminulý týden tak bezúčelně flákám centrem Perthu a co nevidím - fantasy&sci-fi knihkupectví. Tak jdu jen tak ze zvědavosti nakouknout dovnitř, jen na pár minut, než mi pojede autobus... abych tam strávil přes šest hodin plus další asi dvě hodiny na večeři se suprovou bandou místních geeků a gamerů. Rozhovor to byl zajímavý, jdoucí od literatury přes hry až po místní fando...
Tenhle díl blogčku je v podstatě takové doplnění k věcem ze Scénáristiky - resp. nějaké související myšlenky a názory k tématu, které jsem ale z mnoha důvodů zatím do Scénáristiky nedal (i když k některým se v ní ještě vrátím později). Ve druhém díle Scénáristiky jsem popsal, jak si dopředu připravovat scény v příběhu a na konci jsem představil "volnou časovou osu" a "gradační segmenty", což...
Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.