Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.
hrac si pri tvorbe sorcerera vybere jeden element (ohen, voda, vzduch, zeme, smrt a cokoli dle vaseho settingu) a podle toho si voli i known spells. Nektera prejmenuje, jinym pozmeni popis, nektera ma zakazane uplne. Napr. stoneskin je kouzlo jen pro zemi, letani je jen pro vzduch apod. nektera kouzla se daji zmenit do vsech barev, treba firebal muze byt jak ohniva koule, tak kulovy blesk...
"Připojte se k tisícíovkám hráčů a vypravěčů po celém světě, kteří oslaví příchod nové příručky." - tak jsem se připojil a slavil, byť skromněji než ostatní, kteří k tomu později už nepotřebovali ani hernu, a kostky byste jim v té době do ruky nedali. Včerejší game day byl můj první a předem řeknu, že líp jsem se nebavil, ani nepamatuju. Přes odjezd z ČB v 7 ráno a příjezd někdy po 10. ve...
Už nějakou dobu přemýšlím nad jednou věcí - a tou je generační posun od "aktuální" (?) III. do IV generace game designu. Nejrpve asi k samotnému základu problému - otázka generací RPG her je spíše otázkou designu a teorie, než praktického hraní. Celá otázka je vlastně samostatnou teoretickou problematikou, v níž panuje mnoho různých pohledů na věc. Na pár věcech však panuje relativní shoda, ...
Va’esse deireádh aep eigean, va’esse eigh faidh’ar.” “Něco končí, něco začíná.” Ale to jsou jenom hloupé elfské tlachy. - A. Sapkowski, Bouřková sezóna Jednadvacet let je zatraceně dlouhá doba. V některých zemích je to věk skutečné plnoletosti. Pro mne je to čas, který jsem věnoval jednomu svému snu, jedné ze svých radostí. A ten sen pomalu končí a je na čase se probudit. Začátky Zača...
Here is an Idea. There is no non-metagame mechanic in RPGs. (1) Nastal čas vrátit se v čase zpátky, oprášit jedno zapomenuté téma a uvést ho na pravou míru. Vzpomínáte na ty vášnivé flamy o zlu jménem "metagame"? (2) Malé shrnutí pro ty, kteří nevzpomínají: Píše:Metagame: když hráč využívá ve hře informace, které nejsou dostupné jeho postavě. Hrozné zlo a cheating, kazišuk roleplayin...
Ano, smějte se mi. Zasloužím si to. Veřejně přiznávám, že jsem v roce 2004 začal s RPG právě u DrD+. Přišel jsem do Černého rytíře, RPG nepolíben, a měl tu drzot požádat prodavače o radu, co si koupit, když chci hrát ten dračák. Patří mi to. Tenhle článek má sloužit jako pohled člověka z druhé strany barikády. Nikdy jsem nebyl zarytý fanda RPG, nehltal teoretické články, nezkoušel každou novin...
Trpasličí bojovník, hobití a gnomský tulák a elfí hraničář půjdou vstříc svému osudu v Zagarii, části Velkého kontinentu. Do hry se můžete zapojit i jako diváci. Informace jak, prolog a kanál, kde hrajeme, najdete tady na twitchi. Přijďte a staňte se štěstím pro dobrodruhy nebo naopak kamenem úrazu.
Některé věci člověka omrzí neustále opakovat, tak si je chce odložit na jedno místo. Tou dnešní pro mě je "podvádění na kostkách" ze strany GM a proč to považuju za špatný přístup. GM může mít v podstatě dva důvody, proč svým rozhodnutím změnit výsledek, který padl: buď se mu výsledek vysloveně nelíbí jako takový (hráč selže nebo uspěje, když to GM nechtěl, protože mu to např. rozbije připra...
Pár dní zpátky jsem definitivně odpískal už dobrých pár měsíců u ledu uloženou kampaň, kterou jsme hráli po internetu přes roll20. A zatímco někdy se skupina prostě z nějakého důvdu přestane scházet, vše vyšumí do ztracena a nikdo už se neohlíží zpět, toto není ten případ a opravdu mě to mrzí, že už se nedozvím, jak se celá věc bude vyvíjet dál. Přemýšlím, jestli si celou věc moc neidealizuji, ...
Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.