Je někdo blíže seznámen s
2d20 systémem?
Má "momentum", kde úspěchy z předchozího hodu se můžou využít v následné akci (například kupovat další hody). Sdílené pro družinu. Což v podstatě znamená, že jakákoliv akce může vytvořit výhodu na následující akci.
Všichni hráči mají svoje "fateopointy", ale GM má navíc svůj doompool. Ten může GM používat podobným způsobem. Hráči můžou koupit další kostku tím, že dají bod do GM doompoolu, což v podstatě znamená "Risknu to s tím, že v budoucnu z toho můžou být komplikace".
Ačkoliv nejsem fanda samotného 2d20 hodu (k6 úspěchové dicepooly), který navíc používá k6 pro dmg (raději mám, když je všecko jednou kostkou), tak ty dvě zmíněné mechaniky takhle od boku vypadají celkem zajímavě, posilují spolupráci, aktivní a cinematickou hru skrze vykoupené úspěchy a následné komplikace. Dokážu si tyhle mechaniky poměrně hezky fungovat v rámci npř. Shadowrunu.