Díky za komentáře!
Jerson píše:
Doslova tam zazní, že na jednu planetu připadá jedna osada. Takže si rád poslechnu, že to tak není :-)
No doslova to tam snad nezazní, protože je to blbost. :D Spíž zazní (ale jsem línej si to pouštět znova):
- Jeden „svět“ je abstrakce celé hvězdné soustavy (to ale asi nemyslíš, ne?)
- Že
do začátku si máš vygenerovat jednoho přítele, jednoho nepřítele, jednu lokaci...
Ale určitě tam není žádný limit ani pravidlo "jedna planeta = jedna lokace", protože to by bylo dost slabé. Z jedné lokace neuděláš možná ani minidobrodružství. A pokud jsi to myslel tak, že na jedné planetě se v reáliích daného světa nachází vždy jedno město a ne víc, tak je to blbost (ale tos asi nemyslel). Je rozdíl mezi tím, co existuje "v reáliích světa" a tím, co si připravíš na hru. Já si připravím třeba jen jednu budovu ve městě, a přitom ta planeta má někde "mimo záběr" celé kontinenty s miliardami lidí a měst, které nikdy nenavštívíme.
No... ono je to prostě ošemetné, protože jsou to nástroje, kterými si můžeš generovat věci v libovolném množství, dokud nebudeš mít dost inspirace na to, abys byl spokojený nebo to převzal sám a dál tvořil volně. Můžeš si toho nagenerovat, kolik chceš, on jenom
doporučuje to nepřehánět a držet přípravu jednoduchou, ale to není totéž jako mít jedno město na planetě.
Ostatně když se podíváš třeba na online generátor
sectors without number a něco si tam vygeneruješ, tak si všimni, že tam neplatí ani moje "jeden hex = jedna kolonie". Prostě ti to někdy generuje dvě nebo tři kolonie na hex (= víc obývaných planet v jedné soustavě) a do toho ještě další zajímavosti. Ty počty nejsou tvrdě určené.
EDIT: Jinak ale +1 k názoru, že ve vesmírné hře vlastně chceš, aby hráči na každé planetě navštívili jen pár lokací a pak letěli dál.