Ono to bude tím, že hodně hráčů chtělo pravidla pro jako-tolkienovskou fantasy a tyhle potrhlosti jen ji dost silně nabourávaly.
Mimochodem, jak si Markus dělá srandu s popisem chodeb, tak by mě opravdu zajímalo, jak jste popisovali chodby vy. Protože my jsme začali hrát "bludiště" ještě předtím, než jsem znal Dračák, a museli jsme si vyvinout dost podobný způsob hlášení chodeb, jen metr po metru ("nahoře a dole zeď" - "krok doprava" - "vpravo zeď, nahoře dveře, dole chodba", a s Dračákem jsme přešli na jeho způsob, který nám vydržel až do Karaku, kde v posledních patrech už definitivně narazil na neschopnost popsat tvar chodeb a místností. Od té doby jsem jeskyně prakticky nehrál, ale stejně nevím jak je popisovat. Nebo jak je dělat zajímavé, což bych potřeboval teď, když chce výpravu do jeskyně hrát syn.