Moje kostka vás opravdu chtěla zabít (je to ofišl kostka z Encounters - myslím že Dead in Thay, tak se ani nedivím.) Já se přiznám že pro mě bylo peklo poznat kdo na mě mluví, páč jedinej rozeznatelnej hlas byla Shari. Když jsem mrknul na monitor, abych viděl, komu zrovna blikají zelené tečky hlasitosti, ztratil jsem kontakt s poznámkama a musel pak všechno zase dlouho hledat. Takže pro příště pls in-character nepomůže (pokud zrovna není iniciativa a nevím automaticky kdo jedná), zkuste "Sir Dancelot jde skopnout goblina z útesu."
Lidi co měli webkameru mi v tomhle pomohli asi až v poslední části veleboje, kdy už jsem většinu věcí měl v hlavě a mohl se víc soustředit na dění na monitoru (a viděl jsem když mluví ShadoWWW; u ostatních jsem to stejně nepoznal, protože tma nebo blur). Na druhou stranu pohled na pospávajícího Nactrose nebyl moc motivující.
Stirge byly random encounter, na který se normálně hází až od 2. kapitoly dál. Ten owlbear by byl býval vtipnější, ale aspoň jednou se Štěstěna rozhodla do vás nešťouchat desetistopovou tyčí :P
Postavy nebudu resovat - Klarg sám říkal, že vás míní prodat do otroctví, což je myslím veselá příležitost k minidobrodružství. Vyvléknete se z pout, uškrtíte jimi pár gobliních stráží, a hupky dupky do nějaké jiné jeskyně (a že jich tu je!)
S tím asi souvisí nové postavy/noví hráči... Strop počtu hráčů nastavuji na 6, protože jsem zvyklý na 4 a věnovat se tolika lidem, které nepoznám po hlase (nemluvě o tom že občas špatně slyším), zkrátka nedám. Pokud chcete novou postavu, nemám s tím problém. Nechtěné staré postavy budou odpočívat v pokoji v GoGu (gobliním guláši).
And last but not least... XP!!! Každá ze současných postav má 220 XP.