Já v pondělí můžu, Kuba říkal, že bude vědět až v neděli. Matiho jsem se ještě neptal.
Ale měli bychom tedy pořešit tu situaci v hradě. Tady je mapa:
(Klíč: Světlezelená ropušáci, střednězelená obří žáby, tmavozelená ještěrkáči, šedá kultisti, černá OP kultisti, A Azbara Jos, oranžová civilisti, tmavoindigová obří ještěři, drakeni drakeni (myslim), divná růžová věc otyug.)
I don't think we can zerg this.
Takže hrad jsme infiltrovali úspěšně, což o to. Otázka zní, jak zlikvidovat nepřátele aniž by to přilákalo příliš nežádoucí pozornosti a, samozřejmě, nestálo nás to život.
Co víme:
* Ještěrkáči a ropušáci si navzájem nerozumějí. Nikdo z nás se nedorozumí s ropušáky. Ropušáci jsou nějakým způsobem kultem preferováni a flákají se.
* Obě rasy jsou názoru, že patříme ke kultu. Jsou tu ale i osoby, které mohou tvrdit opak - konkrétně Jos, Rezmir (ikdyž tam je to mnohem divočejší - věří, že součástí kultu jako takového jsme), možná někdo další.
* ???
Současný plán je poštvat ještěrkáče a ropušáky proti sobě, respektive přetáhnout ještěrkáče na naši stranu. Největší komplikci vidím v Josovi, který nás uvidí a bez meškání na nás poštve kultisty, i kdyby se tito bojů mezi původním obyvatelstvem hradu neúčastnili. Ideálně bych se ho v noci pokusil zabít (zrovna mi došlo, že protože Misty Step je single target na mě, můžu se skrz klíčovou dírku teleportovat i s koněm; best Sneak Attack ever :D), ale nejdřív bychom měli vypátrat jak se zbavit ještěrů před jeho pokojem (pokud patří kultu, mohl by to být problém; pokud si rozumějí s ještěrkáči, mohli bysme je ukecat, aby potvory odlákali). Pokud to nepůjde, vtipný by bylo využít nějakého jiného dostupného otvoru ve zdi (okno, střílna, fail při věšení obrazu), kudy se portnu dovnitř a s trochou štěstí by 4d6 + 6d8 + 4 damage mohl být 1-shot.