Lethrandis: má smysl Ti odpovídat, když sis ta pravidla "nastudoval" tak dobře, že sis ani nevšim, že v Tebou popsaném zadání nemáš žádnou možnost způsobit Jizvu 3?
EDIT: nebudu Tě trápit: základní velikost vynucené Jizvy je 1, Lstivě jí může zvýšit na 2, na 3 se můžeš dostat jen přes Velmi lstivě; Jednotlivé Jizvy přitom - a to je klíčové - nejsou kumulativní a při jejich aplikaci (převodu na Náročnost) platí pravidlo souhrného účinku (počítá se jen jedna a to ta nejvyšší). /EDIT
V Tebou popsaném scénáři (předpokládejme u obou Zdroj Tělo 7), popisuju po "dvoukolech":
2:
Lethrendis: Ohrožení 4
Sirien: Ohrožení 2, Jizva 1, Tělo 6
4:
Lethrendis: Ohrožení 5, Tělo 2
Sirien: Ohrožení 2, Jizvy 1+1, Tělo 4
6:
Lethrendis: Ohrožení 6, Jizva 2, Tělo 0
Sirien: Ohrožení 2, Jizva 1+1+1, Tělo 2
8:
Lethrendis: Ohrožení 7, Jizvy 2+5, Tělo 0
Sirien: Ohrožení 2, Jizva 1+1+1+1, Tělo 0
10:
Lethrendis: killed
Přitom:
- Velkoryse předpokládám, že každá jedna akce co provedu bude penalizována některou z mých Jizev. To není způsob kterým ten systém chápou jeho samotní autoři a minimálně někam do 5. kola bych měl být schopný se tomu vyhnout, což mi oproti tomuto zápisu ušetří minimálně 4 Těla.
- Velkoryse ignoruju absurditu toho že při stavu Ohrožení 6/2 si vůči mě schopnej dál neustále hrát zraňující akce - 2 je "kontrolované riziko", 6 je víc než "bezprostředně smrtelné" ohrožení. Ale ok, fikce Ti zjevně moc neříká, tak jí nechme stranou.
- Já bych klidně ustál 2 špatné výměny. Pro Tebe ncméně od 3. kola dál každá špatná výměna znamená kill o jednu akci dřív.
Se mi tak zdá, že drtička Lethrendis dopadne jako každá klasická drtička - zabitej prvnim kompetentnim protivníkem.
(kdyby to někdo chtěl rekonstruovat - 1. dvoukolo jedu průchozí akci a Lstivě, 2.-4. dvoukolo jedu neprůchozí a mocně, všechno pořád na zvýšení Lethrendisova Ohrožení, 5. jedu kill. Mlátička Lethrendis jede samozřejmě pořád své zcela ultimátní "jizva, mocně, jizva, mocně, jizva, mocně, jizva, mocně, jizva, mocně...").