Argo: Balrog je natolik prima nestvůra, že jsem si ho zatím schovával na nějaký opravdu epický úkol - bylo by trapný, kdyby o něj postavy jen tak náhodou zakoply cestou ke kámošům trpaslíkům, že. No a k tomu epickému úkolu se postavy zatim jaksi tak nějak moc nedostaly.. Hráči toho měli na výběr moc, kam se vrtnout, a zatím se báli vydat zkoumat nějaké opravdu zajímavé lokality. taky to nechápu.. ani já bych neodolal! :)
Ale ono to vyplývalo z povahy té naší skupiny - dvě postavy z nosných tří vzaly za své blaho Minas Tirith a Gondoru, a s jejich vzrůstající mocí zdálo se začínaly chápat i narůstající odpovědnost.. a vyloženě se bály zbytečně riskovat a zahazovat život v pro Správce bezcenném potulování se po nějakých jeskyních... to se mi samozřejmě líbilo a vycházeli jsme z toho.
A je to myslím i jeden z důvodů, proč teď, po odpadnutí jednoho z hráčů, chce zbytek hrát s novými postavami, na mnohem menší úrovni.. protože ty budou svobodné, bez tak velkých závazků! :) Nebo si to alespoň malují ;)
Jinak ohledně počtu balrogů na Ardě, jakož i jiných mocných nestvůr, stejně jako jejich síly a účelu.. nu, naše myšlenky se zase jednou potulují po shodných stezkách, mistře Argonante ;)