Deathman píše:
Mno kukel sem tak Omega zacina niekde v 1919 roku.
Myslim tym ta konspiracna teoria.
Tak samozřejmě že to co se děje ve světě Omegy teď (tedy v září roku 1939) má svůj původ v minulosti a některé věci se vinou hodně hluboko a ne všechny jsem ještě promýšlel.
Deathman píše:
A k Projektu Omega off topic:
Setting je zalozeny na konspiracnej teorii ze 3. risa nezanikla ?
Alebo je to iba cista shoda mien ?
(Tusim ze Omega Code ci tak nejako to nazyvaju.)
Symbol Omegy a pár dalších detailů (otvírání ukrytých dveří) jsem ukradl z filmu Pravdivé lži (včetně upraveného spojení "Poslední obrana lidstva", ale s tím se raději nechlubím, vzhledem k činnosti agentů :-) Ostatně už v roce 1939 existuje mnoho firem s takovým jménem, třeba firma vyrábějící hodinky. Je to prostě oblíbené jméno ze zadku cizí abecedy, v mém případě vhodné i kvůli zajímavé podobě odznáčků a jejich využití.
O té konspirační teorii jsem nic neslyšel, ale vzhledem k době, ve které se Omega odehrává není třeba řešit, zda Třetí říše nezanikla - ještě existuje :-) Nicméně o Třetí říši jako takovou ani nejde. A dokonce nejde ani o nácky, byť ti jsou zapleteni víc. Ale nechci prozrazovat dopředu.
Deathman píše:
K schopnostiam. Chapem to spravne ak budem mat treba schopnost zneskodnit bombu 2x denne, tak si mozem hodit 2x za danny In Game den ale 3x uz nie ?
Alebo ano ale s postihom ? (3x v jeden dec bomba co ma moze roztrhat, to je myslim dost solidne psychicke vycerpanie.)
Tedy bez diakritiky jsem měl potíže tu slovenštinu rozluštit. Kluci ti to napsali vcelku přesně, já tedy jen doplním to psychické vyčerpání.
Vzhledem k tomu, že při každém nastavení rizika škrtáš odpovídající množství zdrojů, které obnovuješ za úspěchy nebo rezervy, tak už jen samotné úspěšné zneškodnění náročné bomby postavu vyčerpá, protože dokud neobnoví síly, tak nemůže zneškodňovat další, rozhodně ne stejně tak moc silnou.
Ještě k Sirienově vzorové postavě - dovednsoti jako "střelba" a "skrývání se" by ve hře byly konkrétnější. Třeba u střelby rozlišuju boj na krátkou vzdálenost (pistole, brokovnice, samopaly), na střední (samopaly, útočné pušky, pušky, kulomety) a dlouhou (pušky, kulomety), nicméně závisí spíše na přístupu k boji. Stejně dobře může mít někdo dovednost "kulometný střelec" a jak odrážet útok na střední vzdálenost, tak na několik kilometrů ostřelovat cíl podle navádění pozorovatele. A naopak jiná postava může mít "pouliční střelba" a bude zvládat pistole, revolvery, brokovnice a samopaly, ale všechno bude používat podobně - rychlá pudová střelba bez nějakého dlouhého a přesného míření, určená spíše k tomu, aby cíl zranina, zabila díky vykrvácení nebo masivnímu zranění, případně přibyla k zemi (což by měl třeba ten Sirienův gangster). Na přesné a trpělivé čekání s odstřelovačkou by postava měla jinou dovednost, a asi by neměla obě tyhle dovednsoti najednou, protože to moc nedává smysl.
Důvěru ještě rozpracuju, bude mít větší význam i využití.