LokiB píše:
- jak jsou urené případné komplikace ... úspěch s komplikacemi je jistě velmi častým výsledkem. existuje nějaká škála komplikací, větších i menších? rozhoduje o nich koordinátor, nebo si z nich vybere hráč? jsou jen lokální v dané scéně, nebo se přenášejí dál ... a je nějaké ohraničení na způsob "scéna" / "příběh"?
Komplikace se škálují jednoduše - každá vyložená karta komplikací znamená popsanou jednu komplikaci. Konkrétně podoba komplikace vychází z prováděné akce, takže může být okamžitá s následkem, který nelze zvrátit (typicky zranění), okamžitá s následkem, který zvrátit lze (pád do jámy, ze které se lze vyškrábat), nebo jde o trvalejší následek, který může oddálit cíl (rozbité auto při útěku), nebo následek, který lze případně zvrátit (provedení akce, kterou bude chtít CP pomstít.
Od toho se odvíjí vliv na dosažení cíle - některé komplikace ho jen oddalují, jiné přibližují nežádoucí cíl. O podobě komplikací rozhoduje primárně koordinátor, ale může nechat hráče vybrat mezi různými následky (ztratíš artefakt, ale utečeš × zachráníš artefakt, ale budeš obklíčen).