Chtěl jsem napsat něco o výzbroji vojáků proti chemickým zbraním už během 1. světové, ale pak mi došlo, že to tom to není. Jak je vidět, i kvůli takové věci se rozběhla (dejme tomu) odborná diskuze.
Předpokládám, že o to ve hrách nestojíme. V RPG (stejně jako třeba ve filmech) chceme vidět zajímavé momenty a ne studovat, jak se v té době chránili lékaři při studiu a léčbě smrtelných infekčních chorob. A pak přemýšlet, jak by se to změnilo, kdyby existovala úplně jiná, fantasy, smrtelná choroba.
Imho medikovi říct, že se domnívá, že se nákaza nešíří dotykem (pokud se opravdu nešíří). Protože není dobré, aby
hráč byl zmatený a nevěděl jak to vlastně hrát.
Mimochodem i proto je důležité vědět, jaká je role postavy v družině. Je to nástroj pro hráče, nikoliv věc postavy. Role hráči pomáhá určit, jak se jeho postava zachová v kritické situaci. I když postava samotná je v té situaci poprvé.
Ale abych vás neošidil pro ty masky pro psy, tak sem jeden obrázek ze zákopů první světové války hodím.