Aegnor píše:
Nevím, možná bych se trochu bál, že by to mělo spíš negativní efekt.
Přijde mi, že už nemám moc co zkazit. I když jeden z těch hráčů na na 75% ochoten zkusit si vedení hry. Možná už zítra.
Na kartičce rezervy je opravdu vypsáno všechno, co se s rezervou dá dělat. Plus jdou ještě dělat věci, které tam zmíněné nejsou, ale které občas povolím, jako třeba přidání jedné karty k testu navíc. Nevím zda to dát jako oficiální možnost nebo ne.
LokiB píše:
Mně spíš zajímá, jestli a jak moc bude Jerson trvat na uvěřitelném popisu toho, jak s využitím kartičky postava splní to, co hráč zvolí.
Třeba pro užití na:
• ignoruj svou nedůvěru vůči jednomu agentovi
• najdi potřebný předmět
• doraz včas k ostatním na scénu
"Ten podezřelý medik který pořád mluví o tom jak někoho zabije, teď sedí za mnou na zadním sedadle, má pistoli, a fakt mu nevěřím. Ale musíme těm pronásledovatelům ujet, takže fakt nemám čas se strachovat, že mě střelí zezadu do hlavy zrovna on."
"Pane, předpokládal jsem tuto potřebu, a dovolil jsem si zabalit láhev Whiskey právě pro tyto nečekané příležitosti" / "vím, že jsem tu pistoli měla někde v kabelce, ale dlouho jsem ji nepoužila ... á, tady je. A nabitá."
"Chtěl jsem vás v tom nechal plácat samotné, ale něco mi říkalo, že byste mé nepřítomnosti mohli brzy litovat, a jak vidím, už na to došlo. Ještě že jsem se rozhodl vrátit."
Pro všechny případy platí, že GM nebo jiný hráč může svou rezervou negovat vliv rezervy jiného hráče, a ten musí zaplatit víc, pokud chce svůj názor prosadit. Pokud fakt nedává smysl najít kulomet v kufru auta, nebo se nechat oholit břitvou od kolegy, který podříznul mého kamaráda, nebo se vrátit ve chvíli, kdy jsem nastoupil do vzducholodě směr NeW York a odehrál na ní jednu scénu za letu, tak rezerva daným způsobem pochopitelně použít nejde. Fikce má přednost před mechanikou.