táá dýý dáá dýý dá píše:
uprime - pokud (napr. DrD II) bude pro me nezajimave, nudne a nebude dost cool, tak nevim proc bych do nej mel investovat sve finance (ziskane energii vynalozenou v praci) a nekoupil si misto nej neco (pro me) zajimavejsiho. Jestli jsem proto idiot tak jsem hrdy idiot...
Tak o to spíš by ses měl zajímat o to kdo to vlastně dělá, protože podle toho nejspíš poznáš, jaké to vlastně bude, jinak ti fakt hrozí, že budeš zklamaný idiot.
sirien píše:
Nebo tu je idiot někdo kdo si neuvědomuje, že nežijeme v komunismu ale v otevřeném tržním prostředí a zákazníka zajímá kvalita produktu, který si zakoupí - jak tvůrce k této kvalitě přišel mu je ukradené, buď se mu produkt líbí nebo nelíbí, tedy buď si jej oblíbí nebo neoblíbí.
A nebo, když už tu hrajeme ten idiottenis, je idiot ten kdo si neuvědomí, že žijeme v otevřeném tržním prostředí v úplně nezajímavém koutku globálního trhu, a že kvalita toho, co se tu realisticky dá vyrobit a prodat, tomu prostě odpovídá.
Což mě přivádí zpátky k tomu marketing/nemarketing. Marketing obvykle pracuje s tím, že koncový zákazník je idiot, a snaží se mu něco prodat; ale když máš omezené zdroje, tak se můžeš věnovat buď marketingu, nebo výrobku, nebo obojímu napůl. Takže stav stránek DrD2 prostě odpovídá tomu, že se na marketing kašle a pracuje se na pravidlech. Kdo volá po tom, aby byl marketing DrD2 lepší, tak v našich podmínkách taky volá po tom, aby se na pravidlech dělalo míň.
Což by v místních schadenfreude vodách dávalo smysl.