Alnag píše:
Ale dost už... nebudu si s vámi kazit přelom roku.
Ja neviem načo lezieš do debaty, z ktorej po 4 diskusných príspevkov, z ktorých je jeden konštruktívny a dva alnagisticky sarkastické a podrypovačné, otrávene odchádzaš, aby si nám oznámil, aký si nad vecou namiesto diskusie.
Žeby samotryzna? Žeby typický Alnag? :-)
V každom prípade, ding dong do Nového roka!
------------------------------
Sparkle píše:
Český vzdělávací systém hodně jede na všeobecné znalosti pro všecky, ale třeba americký to má jinak a máš tam mnohem jednostranněji zaměřené lidi, například šampiony v americkém fotbalu co nevědí, koho mají za prezidenta.
Tie levely už zodpovedal Bouchi.
Ja to chápem takto. Chcem byť turbošpecializovaný bojovník. Vezmem 5 levelov bojovníka a ašpirujem na válečníka. Válečník potrebuje kejklíře, čo zodpovedám úplne prirodzene fluffu, kde válečník je človek, ktorý dokáže dokonale ovládať svoje telo.
Je to nezmyselné? Je to proti prírode? Ide to proti archetypu?
Jediný dôvod, čo vidím, je ten, že ,,OMG JA CHCEM HRAŤ BOJOVNÍKA DO 180 LEVELU, LEBO TAK SOM TO ROBIL V DND, MULTICLASS MA NELAKA, TAK PRECO DO PRDELE MA DO TOHO SYSTEM NUTI".
Sparkle píše:
Protože je rozdíl mezi maxováním jen jednoho jediného atributu / skillu do zblbnutí (jako když borec v gurpsech všecky body rve jen a pouze do strength, páč má pocit, že nic jiného jeho postava ke štěstí nepotřebuje) a mezi maxováním jednoho konceptu, např. fighter (borcovi sice uděláme strop na strength, tak když ho dotáhne, bude si rozvíjet další věci co mu na tupého bijce sedí, tj např víc hitpointů, lepší weapon skill...).
Povolanie = sada skillov.
Ak zoberieš level povolania, zvýši sa ti bonus vo všetkých schopnostiach a (tu ale vymýšľam) asi dostaneš prístup k ďalším.
Vidím diametrálny rozdiel medzi ,,vezmem level a dostanem 1/2HP" a ,,vezmem level a dostanem nové schopnosti a veľa bonusov".