alef0 píše:
Problém je v tom, že som nenašiel štatistiky kostlivého draka v Príručke, možno to nie je ani nemŕtvy
Samozřejmě že ne... kostlivej drak, jasnej výsledek evoluce, ne?
alef0 píše:
vykombí manévre, v prvom kole ti dvihne Ohrozenie na 5
...nemožné, vyžadovalo by to manévr Velmi lstivě, který nikdy neprojde, protože nikdo nenechá Tvůj manévr projít - píšu asi popatnácté nebo tak nějak.
Nejhorší by v tomto směru byl manévr Velmi mocně, který by jednorázově vypálil na 5 cenu za zablokování úmyslu.
alef0 píše:
Z čoho sa dá zobrať pekné ponaučenie - i zdanlivý útek sa dá vysvetliť tak, aby to nepôsobilo zbabelo.
Nebo se to dá vysvětlit ignorantama co pro film zapomínaj předlohu - Glorfindel bojoval v bitvách prvního věku, stál proti drakům, balrogům, přesilám a tisicům dalších stvůr, než byl zabit aby se pak navrátil zpět. Patřil k špičce nejmocnějších ve Středozemi, k těm co se rovnali s Mocnými a sám byl zcela určitě mocnější než Aragorn (který s balrogy a draky prvního věku moc zkušeností neměl). Ne, Glorfindel rozhodně nepatřil k těm, kdo by před Prstenovými přízraky utíkali a dá se docela dobře tvrdit, že by Prstenové přízraky mohly také dost litovat, kdyby se rozhodl nespěchat apostavit se jim...
Peekay píše:
Nasim zadanim bolo (okrem ineho) napisat hru, ktora novu generaciu hracov nauci, ze praca s fikciou je podstatnym elementom RPG. DrD II je nasou predstavou o naplneni zadania.
Huf... s kolika teenagery a jak často členové tvůrčího týmu hráli v posledních, řekněme, třech letech...?
Peekay píše:
vyrobil si si abstrakciu, ktora zanedbava klucove elementy.
Omlouvám se Ti, ale nejsem tu zdaleka jedinej, kdo totálně rezignoval na snahu s Alef0em diskutovat, vzhledem k tomu jak on k diskusi přistupuje a jestli někde napsal ony mnou vynechané klíčové elementy, pak se obávám, že jsem je přehlédl - které konkrétně máš namysli?
- ohledně "matematického modelu" - chápu žes to tu jen proletěl, takže si to nezachytil, ale psal jsem, že to je jen tak jako nastřelený s nejlepší možnou vůlí a že pokud jsem se hodně sekl, tak ať mi někdo napíše kde a v čem a já si nasypu popel na hlavu dobrovolně, takže v klidu...
Peekay píše:
Fajn. Je to tvoj nazor zalozeny na tvojich skusenostiach, my s nim nesuhlasime na zaklade nasich skusenosti (ktore su rozsahom minimalne porovnatelne, pravdepodobne rozsiahlejsie).
Hej stop - tohle je podle mě hodně důležitý a já bych si to rád NEvyložil špatně, tak bych tu poprosil o jednoznačnou odpověď:
Chápu dobře, že říkáš: "
My si nemyslíme že by RPG mělo být redukovatelné na úroveň mechanik a proto DrDII není redukovatelné na úroveň mechanik"?
Merlkir píše:
Abyste se nepřetrhli při tom moderování.
Neboj, to se obvykle nestává, cenzura tu není v oblibě, stěžovat si můžeš
tady