Ryceo píše:
"Superhustí" vlkodlaci a upíři jsou podle mě trendem doby a jen určité věkové kategorie.
Tak třeba upíři:
Drákula (román vycházející z legendy - 1897)
Drákula (filmová adaptace - 1931)
Nemluvě o tom v kolika různých mytologií (včteně slovanské)se upíři nebo vlkodlaci objevují (dle jiných se upíři umí proměňovat ve vlky a tuším že v některých z těchto mytologií jde dokonce o jeden druh - hustej powergaming :)
Ryceo píše:
myslím, že to shodí celou podstatu dobra a zla
Pravda, chudáci hráči by se třeba mohli seznámit s nějakým ne-dost-DrD herním stylem.
Ryceo píše:
Je to jako byste místo Krolů šoupli do DrD troly z World of Warcraft
Myslíš jako že místo velkých tupých bouchačů, co si pletou "T" s "K" by tam byli takoví docela mazaní regenerující se týpci co praktikujou voodoo? Pro DrD zbytečně cool...
Ryceo píše:
...nebo zařadili mezi hratelné rasy Mechanické gnómy nebo rovnou zombie.
Nějaký konstrukt nebo nemrtvého bych si docela zahrál.
Promiň ale to jsou prostě názory člověka, kterej žádnou novou hru nepotřebuje a může klidně zůstat u DrD, fakt nevím proč mučit další generaci hráčů settingovejma restrikcema tam kde doopravdy žádnej pevně danej setting není, místo aby dostali možnost udělat si setting jakej chtějí hrát a rady jak si vyjasnit co vlastně chtějí a jak ho udělat správně stylizovanej aby to podporovalo jejich hru*
*Samozřejmě nic takového od DrD2 nečekám