Já si přečetl hraničáře, a ... vykrádání kobek? Hraničář? To že je najde, prosím. Ale mát dovednsot "Vykrádání", jsem neměl rád ani u zvěda, pardon, zloděje v DrD.
A když jsme u toho zvěda, to byla postava, která mi v DrD vždy chyběla - týpek, který nekrade na co přijde, ale poslouchá, občas mluví a když to nejde jinak, vytasí nůž. Ale mít k tomu noži i luk a jezdit na koni a vědět, že z toho luku budu potřebovat více než jeden výstřel, abych zastavil protivníka (protože popravdě, schopnost vystřelit deset dalších šípů do cíle, kterého jsem jednou trefil je dost mizerná vedle schopnosti, která jedním šípem cíl zastaví, potažmo zabije. Zvěd by se mi podle popisu vůbec nelíbil.
To mixování povolání mi začíná připomínat Stín meče v hodně složité verzi.
A čím dál méně chápu koncept classů, které se nazývají povolání a míchají se mezi sebou. Pokud má každé povolání určité dovednosti, které dostane automaticky, tak mi to připadá dost omezující, a pokud si může schopnosti vybírat, proč to není dovednostní systém?
Nicméně do systému povolání zatím opravdu nevidím, ani trochu (a přijde mi to divné).