Dokud to nevyjde, tak to stejně nikdo hodnotit nemůže. Ono co bylo v testu je imho dneska už dávná minulost. Uvidíme co se nakonec objeví na pultech obchodů.
Jinak tohle mě dostalo. Ten člověk to vystihl úplně přesně:
Choranzanus na RPGF píše:
Z toho co jsem měl možnost vidět tady na foru, tak mnoho lidí si myslí, že když mají "conflict resolution" tak že navrhli
RPG. Nic nemůže být vzdálenější pravdě. Je potřeba mít monstra, kouzla, schopnosti (detailní), pasti, artefakty... Uvědomte si, co všechno pán jeskyně skutečně potřebuje aby začal hrát. Ta hra je podle mě mnohem víc ovlivněná těmi elementy než si kdokoliv na tomhle foru uvědomuje. Je to v podstatě jednoduché, když do bestiáře dám mouchy zlodějky a tygří brouky, magické předměty meče +1, kouzla modrý blesk a zelený blesk, tak postavy budou bojovat s mouchamy zlodějkami a tygřímy brouky, pomocí mečů +1 a modrých blesků, i kdybych se tam nakrásně rozepisoval o tom jak si představuju, že se ta hra dá hrát (natož má hrát). V pravidlech hry na hrdiny se nedá nic okecat.