Argonantus píše:
Kněz, jehož náznakem byl Theurg
Sakra, kněz. Sem věděl, že mi tam něco typického chybí a furt mi utíkalo mezi prsty co konkrétně.
Argonantus píše:
u Theurga i u Pyrofora byly k mání velmi mocné a zajímavé schopnosti, které dělaly z povolání velmi mocnou, užitečnou, ba i akční postavu.
...nudnou, závislou na predikci toho, co si asi tak PJ navymýšlel, žeroucí hromady in-game času, peněz a dalších zdrojů, s mocnými schopnostmi, které byly v praxi zcela nevyužitelné, protože vyžadovaly jednorázové propálení velké části omezených zdrojů a těžko se předvídalo, zda je tohle "ten pravý moment", využití bylo obvykle závislé na specifické stavbě questu, v níž PJ na theurga/pyrofora pamatoval a dal tam něco extra pro ně...
...většina u nich uvedených věcí nestála za řeč, koncept theurga byl děsivý (paradoxně jedna z mála věcí, která byla v DrD posun k lepšímu, ač hrozně komplikovanějšímu) a nepamatuju jediného člověka, který by alchymistu a jeho nadstavby hrál.
A mimochodem, to, že některá classa už byla v DrD "rozumně" realizována neříká nic o tom, že bude rozumně realizována v DrDII znovu. DrDII je desingově zcela odlišná záležitost a zde platí, že udělat dobře/zkazit nemá příliš vazbu na předchozí "edici" (resp. rozhodně ne v tomto případě)
Argonantus píše:
Pokud vyčkám na dodání zbytku informací, nejspíš bude už na všechno pozdě. Bouchi bude stříhat červenou stužku a Charles bude rozdávat promo materiály k čerstvě vytištěným pravidlům.
Ále nae. Budou stát před pódiem, budou mít spoustu řečí o vývoji, Bouchi bude polejvat DrDII šampusem, někdo z týmu (nejspíš, nebo si možná znovu pozvou guru Markuse, těžko říct) ten šampus rozleje do skleniček, těma si hrdě přiťuknou, bude následovat další, kratší, proslov a pak si tam stoupnou do řady, aby zájemcům nově zakoupené DrDII podepsali
(/nic proti této proceduře, sám mám doma Erikem podepsané SS a ten křest nudnej nebyl, jen uvádím tu představu na pravou míru)
Argonantus píše:
Jak funguje šermování, metání kouzel a přivolání vlka podle jedné a téže mechaniky? Jednička "nepovedlo se, jsem mrtev" a šestka "povedlo se, je mrtev", a zbytek někde mezi?
Ve skutečnosti 90% kvalitních systémů řeší tohle všechno na základě jedné mechaniky, naopak platí že systémy které mají mechanik pro rozhodování víc patří spíše k horšímu soudku.
Centrální limitní věta píše:
Jo, a ma 900 stran (500 + 400, system a setting) a je draha jako prase :)
Jejich preview byly ale nejlepsi co jsem u RPG videl, to je pravda.
Tak knížky k RPGčku ještě jdou, k tomu je i Dragonlance precedent, ale seriál si ke svému novému RPG může jako preview dovolit málokdo.
Každopádně - četl jsi to? Přesněji, abych zkrátil zbytečnou komunikaci - je to dobrý?
mrtvej bůh píše:
jako třeba že to špatně chápeš, neznáš to celé, není to tak, jak píšeš, atd?
V tom případě odvádí autorský tým naprosto excelentní propagační práci zajišťující produktu dobré jméno ještě před uvedením na trh, výborná podpora zajetého brandingu, go on.