Nachtrose píše:
Prezili jsme to. Ve 3 postavach ;-)
Družinka trpaslík-hraničář, trpaslík-bojovník a půlork-barbar byla docela taková tankově postavená. :-) Dokonce natolik, že jsem se odvážil házet otevřené hody. (I když občas jsem měl strach, co mi padne.) A docela mi to padalo, kromě iniciativy - tu jsem házel mizerně.
Hráči si docela dobře sedli, což mě potěšilo. Co se týče postav z hlediska mechanik:
Trpaslík-hraničář Jarin: Bubák si vytvořil svou postavu tak, že od 4. úrovně to bude schopný sesilatel. Na 1. úrovni však toho hraničář moc nemá - jeho největší schopností je asi stopování. Bohužel, když ho mohl Jarin využít, tak přestože měl ještě bonusovou kostku k6, tak na k20 mu padla přirozená 1 a na bonusové kostce 2. V souboji mu to taky moc nepadalo, takže oproti ostatním rozdával spíš slabší zranění. V závěrečném boji mu to ale docela padalo a hlavnímu bosovi způsobil docela velké zranění. I tak doufám, že WotC hraničáře ve finálních pravidlech ještě trochu víc ozvláštní. Napadá mě, že v současné situaci by možná pomohlo si vzít jinou minulost, protože "lovec" se v městském dobrodružství moc nevyužije.
Trpaslík-bojovník Hromgir: Nachtrose si postavil bojovníka, který to v boji docela rozjel. Jen dva momenty byly kritické: když se mi s jedním zločincem podařilo hodit kritický zásah, a když Hromgir před finálním bosem naběhl na kovové ježky. Ve finále byl sice kvůli tomu od bose trochu dál, ale hodil po něm svou sekeru a vychutnal si dorážecí úder. :-) Taky se mi líbí, že bojovníkovi zůstal z 4E druhý dech. Sice v boji není tak ultimátní jako barbar, ale oproti barbarovi je univerzálnější.
Půlorkyně-barbarka Medulka: Toto je ultimátní tank. Když se rozzuří, v boji na blízko kosí všechny kolem. Oproti ostatním povoláním a rasám je sice naprosto jednoúčelový, ale svůj účel - boj nablízko - plní až hrůzně precizně. O tom svědčí i fakt, že Merlkirovi se během boje podařily dva kritické zásahy (i když s výhodou) a byl se svou postavou spokojený. :)