noir píše:
Almi se hrozně vytahuje. Samozřejmě, že já ty potvory znám mnohem líp než on!
..a jsem prozrazen :D
Vojtěch píše:
To byla zvědavost na metodu
jo aha, tak kmetodě se dá říct ještě tolik, že současný online DM builder je pro kočku. Je 10x horší, než starý offline. Takže se tam kloudně moc tvořit nedá. Jako DM používám hlavně vyhledávání ve stylu "najdi mi všechny koboldy, co kdy vznikli" - abych si je prošel a vybral či předělal na to, co chci.
Jinak nejčastěji tvořím/používám potvory z MM3, MV a MV-Nentir Vale (nejlepší MM ve 4e asi vůbec. Neznám nic lepšího pro nízké levely). A popravdě - taky mám online přístup, takže když se tam objeví zajímavá potvora, často jí použiju v nějakém z aktuálně vedených příběhů :)
Na hru jinak standartně nosím vytisknutou hromadu potenciálních potvor a z nich skládám aktuální mix podle situace nebo už předem spočítaný encounter.
Snad jen 2x jsem postavil úplně novou potvoru. Zjistil jsem, že je lepší vzít nějakou podobnou a přefluffovat jí (což jde ve 4e úplně super) nebo pak přeházet pár powers. Pro DMa vychází často takové ty dodatky typu - "Zdají se vám všichni grellové stejní? - tak jim dejte tuhle power místo téhle" - je to hezký způsob, jak potvory odlišit v detailech a stále překvapovat hráče.
edit: KOukám, že sparkle to dělala stejně tak :)