noir: Tím padni k zemi ho zablokuješ jen na jeho nejbližš tah (kdy padne k zemi). V dalším tahu za pohybovku vstane a za standardku může zaútočit. To stejné třeba s pusť, kdy v druhém tahu zvedne zbraň (to je v 5e bez akce) a pak zaútočí. Teoreticky bys ho mohl odstavit na dvě kola tím, že ho zaženeš pryč. (Pak by v druhém kole buď musel běžet zpátky, nebo by mohl přezbrojit na zbraň na dálku a zaútočit, pokud by to šlo - přezbrojení je opět bez akce.) Navíc je tam ta záchrana, při které se mnohem silnější nepřítel prostě zachrání.
V 4E verzi máš: The target si dazed until the end of your next turn. In addition, you can either slide the target a number of squares up to 3 + your Charisma modifier or knock the target prone. Takže když ho pošleš pryč, tak ho taky vyřadíš na 1 tah, protože ho sice pošleš pryč ve svém tahu, ale on ve svém tahu dokáže jen k tobě dojít, protože bude dazed, tak už nebude moci zaútočit.
Ale jo, teoreticky ho vyřadíš možná o kolo déle, což bych tak nějak čekal, když tím spálíš pozici kouzla, které si obnovuješ jedou denně (čti: je to daily power), zatímco 4E verze je encounter power.
A jak píš Vojtěch, toto kouzlo více méně ve stejném znění a nastavení je bylo i v 2E, 3E a je i v PF.
EDIT: Nezapomeň, že jde o jednoslovný rozkaz, tudíš mu nemůžeš nařídit např. "zaútoč na goblina" apod.