Noir: Jo vidíš, sejvy mě nenapadly. Vizuálně mi to sice pořád přijde trochu divný, ale když to dává dobrej smysl, hned se s tím líp žije.)
Me-dea: Nothic má útok kterej způsobuje contest mezi ním a hráčem. Pokud Nothic vyhraje, zjistí s kým tvoje postava naposledy spala nebo jiná veselá tajemství. Obecně mi ten útok přijde vtipnej a rozhodně bych i kvůli němu setkání s Nothicy do dobrodružství zařadil, ale vůbec nechápu, k čemu je tam contest. 1) tam jde úplně bez problémů dát DC (a proti němů hráčův hod), 2) proč vlastně contest, když v případě výhry hráč vůbec nic nezíská a 3) fakt nechci uprostřed boje vymejšlet, co se vlastně stane, když oba blbě hodí a nastane remíza.
Obecně se mi contest jako mechanika vůbec nelíbí, protože obsahuje zbytečně moc házení (připouštím, že obsahuje tu výhodu, že hráč pak mnohem hůř odhaduje, jestli je soupeř opravdu tak dobrý nebo měl jen štěstí - na druhou stranu dezinformovaný hráč se obvykle velmi rychle stává hráčem naštvaným) a pak jsou tu ty pitomé remízy, které sice občas způsobí zápletkotvorné elementy, ale na druhou stranu když už házím, tak snad řeším něco dost dramatického a nechci si přidělávat komplikace neschopností mechaniky vyřešit konflikt.
BTW: vyšel oficiální
deník postavy pro Adventurer's League. Asi je maličko jiný než ten co se objeví při PHB (hlavně zadní strana, která má prostor pro znak frakce, který asi při normálním hraní nehrozí), ale kdoví.