Replay link živé hry.
EDIT: Z videa je vidět, že změnili pravidlo pro
kritické zásahy. Pravidlo nově zní: při kritickém zásahu zvojnásobíte počet kostek, kterými si házíte na zranění.
Příklad: Předpřipravený hobit tulák při útoku krátkým mečem (sečné zranění 1k6+3) se Zákeřným útokem (+1k6) způsobí normálním zásahem sečné zranění 2k6+3. Při kritickém zásahu si ale hodí na zranění 4k6+3.
Kritické zásahy jsou tak potenciálně mnohem nebezpečnější než v 4e!
EDIT2: Líbí se mi taky finální podoba
inspiračních bodů. Jde o metagame mechanismus, že když zahrajete situaci, ve které použijete svou vadu, tak vám Dějmistr nejspíš přidělí inspirační bod, který můžete později využít jako výhodu k vámi zvolenému hodu (tj. hodit 2k20 místo 1k20 a zvolit lepší z hodů). Nejspíš to platí i o použití pout a ideálů (ale taková situace ve streamovaném hraní nenastala).