Ale já myslim, že to tam všecko je. Navíc když tě tlačí čas, můžeš vždycky zúžit zaměření družiny - když má banda z jeskyní zachránit otroky, třeba (navrhováno v intru), a nemáš bandu co přemejšlí, jestli medvěd bere rukojmí (true story), jde to odehrát svižně.
Stačí rozhodnout kdo ho má a říct si, že ostatní kmeny ho asi budou chtít kvůli, er, ransom money, pro sebe. Pokud je družina co k čemu (ne jako moje, která řekne "jé, sršní hnízdo, podejte mi někdo klacík"), zjistí si info aniž by vyvolala extra rozruch, vtrhne do správný jeskyně, vymaluje jí na červeno (pokud neni u želatinový kostky) než stihne ta která strana zareagovat a mission accomplished. DM, kerýmu se postavy flákaj kde nemaj, může nadhodit nějakou stopu (a, opět v mém případě, sledovat, jak jí hráči označí za past a půjdou opačným směrem... bejt hajzl-DM má i své stinné stránky.)