To dost záleží na tom, co si Laws představuje pod pojmem "design creature" - naházet attack/defense staty je něco trochu jiného než vytvořit té potvoře i rozumně vyvážené speciální schopnosti. Zároveň je rozdíl když to zvažuješ pro začátečníka, kterej nemá představu co je hodně a co málo, a pro veterána, kterej pohým pohledem an staty creapy přesně řekne, jak vypadá nejslabší fighter co by jí zvládnul sejmout případně jaká kouzla musí mít wizard sedmého levelu, aby si s ní hravě poradil.
Často to vidim když se mě lidi ptaj na různé WoD potvory - ve snaze aby jejich antagonisté nebyli pro skupinku moc slabí jim mnohdy naháží tuny různých giftů/numin/disciplín nebo jiných powerů, které by v rukou zkušeného ST/hráče udělaly z té potvory ultimátní mlejnek na maso proti němuž by nemělo skoro nic šanci, místo toho aby tam dali jen jednu dvě zvláštní schopnosti střední síly (protože si neuvědomují, jak ty schopnosti použít hustě). Stejně tak je rozdíl když třeba tvoří postavu do STs začátečník, kterému může vytvoření postavy když mu nikdo nepomáhá trvat i několik hodin, nebo když tvořim postavu do STs já, kterej sem s tim hotovej za pár minut a dám to celé z paměti včetně meritů (výjimkou sou samozřejmě Exalted, seznam všech různých charmů z hlavy skutečně nedávám)