sirien píše:
Oh c'mon, s bug/feature na mě prosím nechoď, vždycky mi to připomene výmluvy autorů DrDII. Vlastně si nevybavuju kdy by to nebylo použité jen jako výmluva kýmkoliv ohledně čehokoliv.
DrD2 projednou vynech, DnD 3e je opravdu koncipovaný takto:
Úroveň 1-5: Drsná fantasy
Úroveň 6-10: Hrdinská fantasy
Úroveň 11-15: Wuxia
Úroveň 16-20: Superhrdinové
Jasnej bug ovšem je, že poměrně zásadní koncept, kterej ovlivňuje celou hru dozvíš až ve chvíli kdy ti ty pravidla přestanou fungovat (protože od nich čekáš jiný výsledky než doopravdy dávaj) a to tak, že
někdo něco naznačí,
chytne se toho někdo na enworldu a
Alnag postne překlad na dvacku.
Oranžový Traktor píše:
To z meho pohledu (a z mych zkusensoti) znamena ze nejenze ty zamky rostou, ale jeste musi GM vymyslet haluze a duvody proc je tam zamek nejvetsiho mistra, protoze jste zabili dost skretu.
Jestli je to k 4e, tak je to tím, že je to prostě filmová hra (resp je tak koncipovaná, což jí podle mě úplně stoprocentně nevychází, ale whatever...). Stejně jako nebudeš řešit blbej zámek ve Wushu, nebudeš ho řešit ve 4e - buď to mizerná věc, kterou někdo vylomí nebo vypáčí bez jakýhokoli hodu nebo je to překážka, kterou chceš strčit hráčům do cesty a pak má jednu ze tří obtížností.
(Doufám že na diskuzi o relativitě levlů ve 4e nedojde, už to tu jednou bylo a kdo nepochopil asi už nepochopí...)
QuentinW píše:
A vážně to takhle vychází. V dnd se opravdu postava pomaličku mění v maclanea. Přímo ve hře to taky působí podobně. Všechny šípy míjejí důležité orgány. Všechny rány sekerou vezmou jenom tři knoflíky a pár kapek krve. Postavy jsou pořád smrtelné, ale seriózně badass :)
To si myslím taky, zrovna s HPčky jsem nikdy neměl nějak zvláštní problém a zrovna do DnD se docela hodí. Konečně death save za podřezání, zašlápnutí drakem, jedy nebo podobné špatně překlepatelné radosti fantasy dobrodruha může DM nechat hodit vždycky.