Aegnor: SO FUCKING TRUE! Nedokázal bych spočítat, kolikrát se mi ve hře objevil moment, kdy hráči chtěli udělat něco triviálního, co mnohdy ani nebylo důležité, ale zjistili, že to z nějakého detailního důvodu nejde... a okamžitě začali tvořit úplně super-složité plány jak to udělat, aby to šlo, protože to přece bylo tak důležitý / tak hrozně dobrej nápad. Kdysi pra-pra-pradávno sem míval tendence čekat než jim dojde, že to jde udělat deseti jinými způsoby... pak jsem chvilku zkoušel třeba naznačovat... ale už věčnost mám naprosto rezignovaný postoj, který je naprosto dokonale vystižený výrokem GMa v tomhle panelu. "You just have it, let's move on."
(note: chvíli sem si hrál s myšlenkou že bych si mohl ušetřit práci a naučit hráče aby si řekli sami, že to prostě maj a pokračovali ve svém plánu dál, ale... většina hráčů to stejně prostě nedělá, takže to stejně musim nakonec říkat já)
EDIT: a ta pravda je tak plošná, že se už dostala i do game designu místy... začal s tím myslím Fate už ve 2e s jeho "cálni fate point a máš to", ale nakonec se mi myslim víc líbí ta GUMSHOE varianta s preparedness skillem.
EDIT2: jak sem řikal, ten komiks je co díl, to neskutečně hlubokej insight do duše roleplayera :D