Nesmysl to není - hromada skupin hraje DnD zhouseruleovaný k nepoznání a takové AiME je přesně to - verze DnD 5e která obětovala kompatibilitu s DnD 5e za vystižení konkrétního prostředí.
ALE.
Je to zbytečná snaha, jak píše Jerson. Tvorba vlastního systému - byť jde o derivát systému, který dotyčný dlouhodobě hraje - vyžaduje rozsáhlou znalost jiných systémů, ideálně funkčně odlišných (
ostatně viz), a vhled do nějaké game design teorie na pozadí. Jak to dopadne, když to zkouší někdo, kdo tohle nemá... jsme bohužel viděli už mnohokrát.
Tvorba house-rule verze systému je zase něco co nemá smysl dělat naprázdno - je to něco co by mělo vznikat živelně podle potřeb skupiny (nikoliv jendoho hráče/DMa), jinak to stejně nebude fungovat.
Chápu, že to nutkání jít a začít přetvářet dokáže být velké, zvlášť když je člověk herně deprivovaný, ale tím systémem se pořád probírá (což je v dnešní době kdekdo), ale zase si nemá smysl namlouvat nějaká velká očekávání.