PetrH píše:
Kosta: ja mam apple, ne android...výsledek hledání nula ;)
Aha tak to nevím esli tě nezklamu, protože mám pocit že to bylo děláno pro android
Log 1=0 píše:
Samozřejmě, to možná mohou zachránit kouzla za 0 many.
Jsou tam kouzla za 0 many?
Kouzelník tam má schopnost dělat "trik" což je něco co bych přirovnal nejblíže minor iluzion z dnd nicméně i ta stojí manyu (ale zasše se nepočítá mezi známá kouzla), faktem je že kouzelník má možnost získat tu manu i jinak než meditací po spánku (a může jí získat dost), má možnosti si to maximální množství zvednout. Ještě poznamenám že kouzelník pokud bude dost silný tak pro něho není problém popadnout meč luk nebo se třeba oblíct do zbroje, nicméně "cantripy" zadarmo v pravidlech nejsou
LokiB píše:
Co to je nestandardní postava? Resp. kde začíná ta nestandardnost?
to měla být hlavně reakce na:
Jako ano, teoreticky podobnou věc lze vyvážit. Jestli to někdo zkusil, tak se moc těšim [škodolibost, kdyby sis zapomněl domyslet] jak to odolá té powerplayer min-maxing střelnici, které to obratem hráči vystaví.
kde jsem chtěl předvést že i postava kde nenamaxuješ staty se dá podat hratelně (mimochodem ta postava nebyla nijak připravená prostě jsem vzál pár čísel a chvilku počítal)
Jerson: aha moje chyba to se omlouvám
Aegnor píše:
jeho půlork kouzelník je postava, která je pořád kouzelník. Ano, bude fungovat trochu jinak než třeba elf kouzelník. Ale stále bude hlavně kouzlit.
Ty mu oproti tomu navrhuješ něco, co vypadá jako čaroknecht. Tedy primárně bojovník, který občas sešle nějaké kouzlo. A taková postava nesplňuje základní důvod, proč si hráč vezme archetyp kouzelníka.
ale nikde to přímo neřekne což je na celé té debatě na prd(ano je na netu vedená takže se to dá očekávat)
Jerson píše:
To nevím, přišlo mi, že u Dračáku je to opravdu dominantní vlastnost předělávek.DnD toho má taky mraky a domácí tvorby jakbysmet
Aegnor píše:
A ve skutečnosti není ani důvod, proč by musel fungovat zákonitě jinak. orčí magie může být jiná, ale pořád může být půlorčí kouzelník stejný jako elfí. To dělá mnoha hráčům hru zajímavou.
Tarfill píše:
A co když nechci hrát prioritně bojového mága? Co když jsem právě takovej ten typickej kouzelník, co podporuje družinu všelijak, jen ne bojově... vyplatí se mi tato kombinace i tak?
ok esli chápu jádro pudla tak se bojíte (stejně jako sirien) že když si vezmu Obra kouzelníka tak mě to oslabí v sesílání kouzel. Jo budeš slabší a ze začátku budeš asi spíš sahat po jiných kouzlech než ten elf, nicméně ti nic nebrání jít do rizika(a jsi si vědom toho rizika a nic ti nebrání se mu vyhnout) že kouzlo nesešleš stoprocentně, a časem jak se tvoje postava v kouzlení zlepšuje(a stává se chytřejší) tak ten problém mizí. Ale ano jako obr budeš trochu slabší kouzelník v magii.
Jinak pravidla mají 6 základních povolání u nichž každého se plánuje rozšíření na tři obory. Byla snaha vybrat ty nejznámější a hráči DrD nejvíce hrané obory aby si tam pokudmožno každý našel to své. Ano DnD to v tomhle konkurovat nemůže, ale to ani nebylo snahou.
LokiB píše:
Jinak tvoje podrážděné reakce na dotazy či pochybnosti o některých pravidlových a marketingových rozhodnutích působí zvláštně. V čem je problém?
U marketingu problém není tam jsem jen nastínil vizi toho co se plánuje,a uznal že toho o téhle problematice moc nevím tak jsem z ní vycouval
U pravidel je ten problém sirien u kterého mám pocit že z jedné tabulky bez přečtení pravidel ta pravidla odsoudil na smetiště. To mi příjde fakt jako podpásovka mluvit a kritizovat něco co neznám a skoro nic o tom nevím. A když ho vybídnu aby si ty pravidla nedřív přečetl a až pak je zkritizoval tak reaguje naprosto nesmyslně agresivně. Já se s ním snažím vést diskuzi před kterou jsem byl varován že do ní budu zatažen asi do pěti do rána.Sirien tu hru IMHO odmítl protože prostě dračák bez toho aby si ji přečetl nebo zkusil.