LokiB píše:
Co se ti snažím říc je, že chyba není POUZE na straně předkladatele, ale v mnoha případech i na straně toho, kdo to jako problém vnímá.
protože vnímat to jako něco, co mi kazí zábavu NENÍ implicitní a nutná reakce. To se neděje všem.
A já někde říkám, že to že se u takové mapy nedokážu bavit já (a nedokážou se u ní bavit zkoumavější hráči, třeba mí mladí hráči Omegy, kteří se chytají každé stopy a rozebírají ji), tak je to jen kvůli tvůrci takového prvku?
Nicméně říkám (opakovaně), že stejná mapa může mít svůj smysl, takže se u ní budou bavit hráči, kteří detaily neřeší, a zároveň hráči, kteří si rádi všímají drobných stop a detailů a odhalují souvislosti v pozadí.
Znovu říkám, že se bavím o radách pro začátečnické hráče, a pokud si někdo tady myslí, že si nikdo z nich detailů a náznaků nevšímá, tak já se každý čtvrtek setkávám se třemi až pěti opaky.
Pokud takové hráče v RPG nechcete, nebo je nechcete ve fantasy RPG, tak to můžete narovinu napsat.
efram píše:
přeber si to jak chceš Jersone. Popsal jsem pouze pozitivistický a negativistický přístup a napsal jaký preferuji.
Já si to přebral - pokud jde o věci, které máš rád, preferuješ pozitivistický přístup. Pokud jde o odlišné názory a pohledy od tvých, používáš negativistický přístup. Poznámku jsem okomentoval celou tak, jak jsi ji napsal.
Už několik dní tady píšu, že dostat smysluplnost do RPG (včetně fantasy) nemusí být práce na desítky hodin a velké mozkové vypětí. Ty - a nejen ty - tohle odmítá jako zbytečnou a neužitečnou práci, protože to údajně není potřeba. Ani v případě, kdy se bavíme o začínajících hráčích.