V zásadě se mi to líbí, byť WOW to spíše není.
Hrozně se mi líbí setting, pěkně mísí High a Low prvky. A příručka vypravěče mi k němu dává moc pěkné nástroje, které mi s ním umožní pracovat. Dokonce hned tři dobrodružství, která vypadají docela funkčně. Jediné, co mi vadí, je, že má v sobě jak věci, co fakt nechci hráčům ukázat, s věcmi, co by znát měli, protože jsou patrně známy každému, kdo tam žije.
Speciální bod k rasám: Je tam rámeček o domluvě s hraním orků. Ale popravdě, stejný rámeček by mohli mít i lidé a vlkeni. A vlastně ani ti ostatní spolu moc nekámoší, takže spíš by tam měl být rámeček o hraní více ras ve skupině.
Pravidla jsou hodně nepředvidatelná, zejména co do smrti postav. Neříkám, že se bude dít často, to se asi uvidí při hře, ale může se stát kdykoliv. K tomu mrzačení postav. No, tohle fakt není DnD, tady jde o krk. Asi si to neoblíbím, tyhle prvky moc nemusím. Ale je to zas něco jiného.
Pravidla pro tvrz mě zklamala. Jsou trochu jako z deskovky, ale nemají ten deskovkový budovací feeling, naopak je pevnost spíše žrout peněz. Což jako designersky chápu, ale stejně, tvrz a panství mají peníze spíš generovat. To tady nebude.
A svérázný mix konkrétního a abstraktního jsou fakt vysloveně dráždič Jersona, fakt se na tu jeho recenzi těším. A to předpokládám, že nekonzistence ve fluffu, dané zjevně nepozorností či nekonzistencí autorů (explicitně zmíním, že na telata potřebuji býka, ale kanec a beran si to už nezaslouží) přejde i on. Ale bude to asi jakž takž použitelné a jinde jsem to neviděl vůbec, takže asi pořád v plusu.