sirien píše:
všechny ty odrazované skupiny sou totální urbanlegend
Když se k tomu přidá nechuť těch lidí promluvit si s tebou osobně, když už je dostanu do okruhu cca 10 metrů od tebe, ani se nedivím, že jsi schopen je přehlížet. Nicméně s tím jak jsi odmávl všechny textové RPG hrané na netu jako "Fanfikci" už nechci zmiňovat ani textové RPG, které používají mechaniky, protože vím, že by ses jim - a mně - vysmál za jiné věci. Spíše než urganlegend bych řekl, že patří do urban
fantasy světa - když je chceš najít a víš kam se dívat, zjistíš, že jsou všude okolo tebe, jen jsou pro běžné lidi (tedy hráče RPG)
neviditelní :-)
ShadoWWW píše:
Když vezmu Yorka, Jersona nebo Gedimena, ti si tvoří systém sami pro sebe a podle sebe. Kostku a RPG F pak berou jen jako zdroj získání feedbacku. Nějaký získají, postupně méně a méně. A to je (asi oprávněně) štve (nebo mrzí). Ale asi se není co divit. Oni ho vlastně tvoří právě proto, že je jejich a podle nich. Kdyby do své tvorby přibrali více autorů nebo kdyby museli dát na "hlas lidu" víc než na své preference, už by to nebyl "jejich" systém podle jejich představ a ztratili by o jeho tvorbu zájem. Ale právě proto, že je to systém jen podle preferencí jednoho autora, to naráží na preference mas a z toho plyne jejich malý zájem a feedback.
Nikdy jsem se spolupráci nebránil, ostatně předchůdce CPH dělal původně můj spoluhráč, kterému jsem dělal konzultanta já, a první verzi CPH jsme dělali spolu. Druhá věc je, že nikdo nestojí o spolupráci na projektu, který nemá nějaké
oficiální posvěcení a je "jen" soukromým projektem.
Já na základě feedbacku od hráčů pravidla několikrát změnil, i od základu (i když dost často nepříliš ochotně), takže to že nedám na hlas lidu mi opravdu vyčítat nemůžeš.
Zájem mezi hráči až tak malý nikdy nebyl, to až v posledních letech na Dálavě, kam jezdím se stále stejnou skupinou lidí, která má odlišné pohledy na svět. Nové lidi dokážu přitáhnout pořád stejně, a hráči mi odpadají hlavně proto, že se přestěhují mimo dosah, než že by je moje hra přestala bavit.