Yashamaru: Jo, několik podvodních dobrodružství jsem hrál. Jak ve starém dobrém dračáku (sranda s kouzly vodní dech), či později - celá jedna část kampaně - cesta k potopenému chrámu, postavy měli kouzelnou flétnu, a dokud na ní hráli, tak v určitém okruhu byl možný pohyb bez omezení jako na zemi a šlo dýchat.
na Gameconu byla, tuším, také část pod vodou, a byla též dost psycho - kdo neměl kouzlo, musel řešit vzduchové kapsy, otvírání dveří a sestup po schodech bylo husté.
Nedávno jsem navíc hrál příběh, kde finále se odehrávalo v dračí jeskyni, kde pomalu stoupala vařící voda, hnusky lítali a bojovalo se regulérně na hromadě zlata, protože do vařící vody nikdo nechtěl (resp., kdo se do ní dostal, tak už tam nechtěl tuplem). Hnusky samozřejmě pushovali..
..s vodou a příběhem pod vodou se člověk dokonale vyřádí. Slyšel jsem, že jedna z testovaných částí napjatě očekáváné chystaného dobrodružství pro 13th Age (má to být docela pecka), také obsahuje část pod vodou. Nějaké info z testování je
zde.