Iuchiban píše:
...dělal jsem tohle hodněkrát a nepřipadá mi to na vysokých level VŮBEC jednoduché...a jednoznačně se mi daleko víc líbí, když postavy jsou silné kvůli tomu co UMÍ a né kvůli tomu co VLASTNÍ...
S timhle samozrejme souhlasim, ale netreba to hrotit dale - sila mundane ukonu je v DnD na (za) maximalni hranici.
Iuchiban píše:
Válečník, který má na sobě 50 magických předmětů není moje vize rytíře z pseudostředověku...A pokud někoho baví "item hunting"...sry, ale tohle do p&p podle mě nepatří...tohle není Baldurs Gate, Neverwinter nebo WoW :O...
Ano, tohle sice do PnP nepatri, ale tohle JE realita. Valecnik bez magickeho predmetu NA JEKEKOLIV UROVNI nemuze porazit NIC VIC NEZ TROLLA a to jeste bude dekovat bohu, ze prezil. Pokud jich dokaze pobit nekolik najednou nebo i mnohem mocnejsi potvory - prave diky vetsimu vlivu SCHOPNOSTI na silu postavy, tak se z toho stava neuveritelna patlanina. To je muj nazor. Holt musis sve vizi stredoveku prizpusobit pravidla, nikdo to za tebe neudela, protoze DnD pravidla nikdy o rytirich ze stredoveku nebyla. Ostatne ani nejhranejsi FR kampan.
Iuchiban píše:
mě stačí spousta schopností a např. jedna magická zbraň nebo zbroj...(můj pohled). Co potom dělá postavy vyjímečné? Jakákoli jiná postava se stejnými itemy je stejně schopná a bez itemů je nic...
Vyjimecne postavy delaji hraci. Mocne postavy fusuji do magie nebo vlastni mocne magicke predmety. Pokud *hloupy* DM zasobuje hrace pozehnane a zadarmo takovymi predmety a pak breci, je to jeho problem. Tohle hlavne neber osobne. :o)
Iuchiban píše:
disjunkci na tebe ;)
Antimagic Field.