KP (kouzlící postava :-) ) může udělat 5 stop dlouhý krok a seslat kouzlo (nebo udělat úkrok po seslání).
1) Kouzelník se tedy může odsunout z dosahu nepřítele (pokud není obstoupen) a seslat kouzlo bez provokování PÚ (AOO)?
2)Může seslat kouzlo hořící ruce (1 akce) a přisunout se (5stop úkrok bez provokace) k nepřátelům, aby jich zasáhl více?
3)Může po jedné standartní akci (úkrok+kouzlo) přejít na obranný boj? (-4 ÚT +2TZ)
1) Ano -- moze urobit patstopovy krok dozadu a zakuzlit, nemoze sa vsak uz prisunut spat.
2) Nie. Horiace ruky maju ,,instantaneous" efekt -- takze vo chvili, ked sa chces posunut, uz kuzlo skoncilo :-)
3) Neviem zatial.
ad 3) rozšířil bych to na možnost boje v obraně nejen během vlastního útoku, ale např. když na to postava věnuje standard akci (útočit vůbec nechce, jen se chce pohnout a přitom se bránit). Ale to je detail, jen dovedení pravidel (která opravdu mluví o nutnosti "útoku" během boje v obraně) o krok dál. :))
Ad 3) mam pocit, ze obranny mod je istym sposobom ,,lahsou variantou" Total Defense -- a to tak, ze moznost utocit je vyvazena mensimi bonusmi na utok.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<