Nevím zda jsou na to někde nějaká pravidla (asi budou), ale jestli ne, tak bych to řešil zjednodušením. Armády bych rozdelil do větsích celků, které by byly pro všechny stejné (po 50, po 100 lidech, atd.) a ty bych bral jako jednotky, které by se ucastnily boje. V případě 'smrti' by byla cela tato jednotka vyřazená z boje a na základě pravděpodobnosti bych po boji řešil kolik lidí ve skutečnosti přežilo a kolik ne (kolik je zajatců). To by samosebou záleželo, zda se o ně nekdo postará, atd. - viz pravidla o stabilizaci v případě záporných HP. Doporucuji mít to rámcově připraveno (pakliže PCčka nemohou nějak zvlášť zasáhnou do výsledku), ušetří to čas ve hře.
Např.: 2 armády po 2000 lidech jdou proti sobě. Rozdělím je na jednotky po 100 lidech (mají stejné AC, HP, Att. bonus, styl boje, atd.) a ty pak bojují. Pro zjednodušení řekněme, že 1000 lidí z jedné je 'pobito' a zbytek utekl. Nikdo se o padlé nestará (prostě ty co vypadají živě seberou a odvezou, pak se teprve o ně postarají) a tak mají mají (každý) každé kolo 10% že se stabilizují (pro zjednodušení bych určil, že 10 kol), to je 100+85+...
Pakliže si chce DM ušetřit práci ještě více, může prostě říct x% z celku to přežilo (ve skutečnosti ve středověkých bitvách nebylo extra moc mrtvých vzhledem k počtu účastníků, spousta zraněných, to ano, ale na to se v D&D moc nehraje). ;)