Gurney (15.1.2008 23:05): Druhá je varianta Clobbered z DMG. Ta spočívá v tom, že když dostanš ránu za víc než půlku aktuálních HP tak jsi na jedno kolo Clobbered. Je to vlastně jako Disabled, ale neubývají ti HP a je to na jedno kolo. Celkem pěkné, jak ti klesají HP, tak se ti to může stávat častěji. Nevýhodou je nutnost pořád aktualizovat přesný počet HP a dělit dvěma.
Třetí je můj vynález rozšířený stav Disabled. Stav Disabled se počítá ne jen na 0 HP, ale od cca 1/3 HP (horní limit může být různý, nemám otestováno, kolik je vhodné, odhaduji mezi 1/2 a 1/5) do -1/20 HP. Ty čísla si člověk prostě předpočte podle aktuálního maxima.
Pokud je postava v pásmu Disabled na 0 a víc, tak funguje jako v Disabled - omezení akcí a náročná akce sníží HP o 1. Pokud má pásmo až do minusu (postava se 180 HP až do -9 :-)) může být zároveň Disabled a Dying. To pak znamená, že je při vědomí a může omezeně akčnit, náročná akce ji stojí 1 HP a zároveň má 10% šanci, že se stabilizuje, jinak ztratí 1 HP. Tedy může snadno bez cizího zavinění přijít i o 2 HP za kolo.