Jde o stropni past zkonstruovanou tak, aby postavy v rozsahu ctverce 20-20 stopam rozmasirovala a zavalila, pokud nejsou dost rychli.
Velikost kamenu bych tedy popsal jako "poradne balvany, mnohdy ostre, spis vsak tupe a drtive" ... zpusobene zraneni je 16k6.
Jak je to v tomto pripade s damage reduction?
Predpokladal bych, ze se nemuze aplikovat, nebo se odcita s celkoveho zraneni. To mi rika logika a taky trochu vychcanost Pj:)
... pokud by se to odcitalo, od tech x kamenu zvlast, nebylo by to potom proste pro pj jednodusi tech 16 hodu zamenit za jeden hod k6 a vinasobit 16 (a tedy to povazovat za jedno zraneni)?
Aneb toto byla past, zkonstruovana proto, aby postavam tezce zneprijemnila cestu, mozna i nektere z nich zabila... chyba na strane hracu, meli jasnou napovedu, ktery z tri vchodu je spravny, ale ke sve smule a hlouposti se ridili nahodou :)