Co se týče zranění kouzly (nebo čímkolivěk jiným), kdy si nebohá oběť může hodit na záchranu na Reflexy a to zranění dostane v době, kdy není na řadě (čili se vlastně zdánlivě nehýbá), tak to Wizardi řeší/popisují jednoznačně:
Kola jsou jen pro lepší orientaci hráčů, žádná postava samozřejmě nestojí a nečeká, až na ní přijde řada. Takže když něco takového potká tvou postavu v době, kdy nejedná, prostě si za ní ihned hodíš a dle výsledku se aplikuje zranění a také popis následující akce postavy - protože ona se samo ihned pokouší odkulit z místa výbuchu, uhnout se té bariéře, popojít stranou.
Důležité je, že žádná postava nikdy neprovede pohyb mimo své pořadí! Ani když by to naznačoval úspěšný hod na záchranu u tuláka na Xtý.úrovni, který je díky tomu bariérou či ohnivkou zcela nezraněn... Potřebný pohyb provedeš s její figurkou v okamžiku, kdy na ní konečně přijde řada, ne dřív.