Kouzlit v
Polymorphu muzes vzdy kdyz ma nova forma ruce schopne "jemne manipulace" a je schopna mluvit (ovlada jazyk). Nicmene pomoci
Silent a
Still metamagie muzes kouzlit vzdy.
Iuchiban: Na to nezapominam a proto byly vymysleny
Contingent kouzla. Navic Carodejove maji obecne vyssi Iniciativu anebo sanci ji vyhrat diky ruznym kouzlum. Ale souhlasim ze nema cenu povolani srovnavat.
Zakazat
Persistent kouzla a kouzleni v
Polymorphu muzes, ale podle pravidel to normalne jde. Princip na jakem funguje
Polymorph to "logicky" umoznuje.
Tenserova Transformace nema na
Persistent kouzla vliv. Po promene muzes dale omezene pouzivat magii - hulky nebo svitky.
Iron Body je spatny ftip a spolu se
Stoneskin kouzlem muj osobni kandidat na nejsmesnejsi obranne kouzlo. Ne slabe, nepouzitelne, ale jen smesne a nelibive.
Fibriso: Muzes uvest zdroj? Mam pocit ze
WotC jen priznali, ze
Polymorph je spatna vec a byl to krok trochu mimo (s cimz souhlasim), ale pokud vim tak pravidla se nikdy neodstranuji, leda az v dalsi edici.
Kdyby byl *zrusen*, tak by o nem tezko vznikala obsahla
Rules of the Game. Pokud mas na mysli novou
Polymorph mechaniku z
PHB2, tak ta porad nerika ze byl Polymorph z
core PHB zrusen. Rika jen -
"Ten core Polymorph se moc nepovedl a pro vybalancovanejsi hru doporucujeme pouzit kouzla z PHB2."