Fibriso píše:
je fakt, že ring of Couterspells je asi nejisteější obrana vůči dispelu...i když mágové raději nosí Ring of Wizardy :D
Ring of Wizardry ano... na nizsich urovnich.
Fibriso píše:
Například ho praštit mečem po hlavě, Silence (tedy ne že by tohle kouzlo bylo na kouzelníky s Will savema nějak extra účinné) a další, bohužel Defenzivní casting jaksi eliminue 90% těchto vlivů (přijde mi to trochu moc silný).
Silence jsi trefil dobre... skvele kouzlo. Jen dodam, ze pri
area zakouzleni nemas moznost se zachranit hodem na
will, takze se vyplati dost.
Defenzivnim kouzlenim se neubranis prerusovani. Toto jen eliminuje
attack of opportunity (pokud nema utocnik
epic feat
Spellcasting Harrier). V zadnem pripade to NEMA vliv na
ready akce.
Fibriso píše:
Obávám se že ne tak uplně, ve chvíli, kdy kouzelník zaregistruje kouzlení Dispelu a nahodí contingenci, tak Dispel se stejně zakouzlí, ale Caster ho může ještě na to místo hodit plošně... A pak je tady problém s levelem, Caster lv 8 le docela dost, a obávám se, že protivníci budou mít lepší kanonádu (stačí hůlka, či zakouzleno true sight)
Kouzelnik tu
Contingency nenahodi vedome, ona se *nahodi sama*. V momente kdy zmizim (
Invisibility), tak nejsi schopny kouzlo dokoncit, protoze se kouzlo
Invisibility aktivuje *behem* kouzleni tveho
Dispelu.
Presneji, pokud uz jsi zvolil *na zacatku* kouzleni
target verzi
Dispelu, tak mas smulu, kouzlo pak selze (neni cil - prerusena
line of sight). Nicmene mas pravdu, volbu zacileni kouzla muzes "podrzet" do posledni chvile. V takovem pripade by jsi jeste stihl po mem zmizeni zvolit
area verzi a modlit se, abych tech kouzel nemel vic, protoze
area verze rusi jen jedno kouzlo nejvyssi urovne, respektive jde od nejvyssiho kouzla a po sundani jednoho kouzla skonci. Takze doporucuju volit zacileni az na posledni chvili.
Vyse uvedene plati ovsem pouze v tom jednom pripade z milionu, kdy jsem pouzil jako priklad kouzlo
Invisibility. Uplne jina situace by ovsem nastala, pokud bych pouzil jako
Contingency treba kouzlo
Globe of Invulnerability, lesser, ktere se neda prorazit area
Dispelem - musel by jsi opet zmenit cil z carodeje na kouli, kterou by jsi sice odstranil (target
Dispelem), ale carodej by zustal nedotcen. Dale tu jsou kouzla, ktere blokuji
line of effect... a lahudka nakonec -
Mirror Image.