Vysvětlení = fantazie. Prostě lučištník naběhl na řítícího se skřeta, který se už už rozmachoval k ráně a vrazil do něj ramenem. zároveň vypustil šíp připravený na tětivě na dalšího protivníka. (Však bojovat na blízko se dá i tělem, nejen rukama. Něco jako aikido trochu jinak.)
roli tanka neobhájíš, roli obránce ano. Ale charakter na dálku opravdu roli obránce nezastane - nemá jak trestat protivníky za to, že neútočí na něj míto na jeho přátele. Navíc asi těžko bude používat příležitostné útoky, pokud se od něj nepřítel odpoutá a zaútočí na někoho jiného.
Ale hrát se to dá. Proč prostě nezkusíte jednu, dvě hry, kdy jim tam navolíš střetnutí bojová i nebojová dle jejich úrovně a neuvidíš, jak to funguje? Zkus si tam různé scénáře: travatá pláň s nepřáteli v dálce (tady by hráči měli mít výhodu), uzavřený prostor do velikosti 5 x 10 čtverců (tady by to měli těžší), protivníky čistě "nablízko", nebo mix. A uvidíš, jak to pude. Hlavně jde o zábavu. A pokud to budou takticky hrát na "zabijem je dřív, než se k nám dostanou (což ve 4e nejde, pokud se nejedná o miniony)", může to být docela prča.