Obecněji k celé kampani:
Ty Lunch Break Heroes (na YT) doporučuji k jednotlivým oblastem kouknout. Týpek má občas tendence chystat až moc "divadelní obsah" (jakože ne k interakci, ale wow efektu na hráče), ale občas umí dobře dotáhnout motivy daných oblastí (nebo je vymyslet) a ty oblasti podle toho upravit. Taky občas poradí s domyšlením napojení na okolní Barovii...(Prostě všechno to, co měli udělat už autoři).
Já se řídil jen částí jeho věcí, ale třeba tipy, jak hrát Opata a vůbec co by mohl chtít po postavách namísto trapných svatebních šatů (ten požadavek jsem zachoval, protože postavy už věděl, kde jedny jsou, ale ke brutální wtf scéně vedl až ten z videa :-) ), vedly k výborné scéně, kde si hráči pochvalovali atmosféru i roleplaying (byť nakonec odcházeli s prázdnýma rukama s tím, že se s opatem nedomluví - což má v té temné atmosféře taky svoji váhu jako jakési divné a nepříliš úspěšné setkání, které prohlubuje beznaděj...).
Úvodní dobrodružství v tom strašidelném domě rovnou škrtni. Na Lunch hero je sice i pdf, jak ho udělat snesitelnější a míň pitomé, nicméně je to naprosto zbytečný obsah, který má postavy jen vytáhnout na třetí úroveň (kdyby na ní nezačínali) a dělá to způsobem, při němž je dost možná zabije. Fakt doporučuju škrtnout nebo dát jen jako nepovinné místo k navštívení.
Vlkodlaky (zejména použiješ-li je k nalákání postav) doporučuji promyslet. Mě postavy jednoho zajali a protože sami jeli téma "ne každé monstrum vypadá jako monstrum", snažili se ho nějak "ochočit". Takže takové to DnDovské "je prostě zlý" moc nefungovalo, byť jsem se snažil, ale lykantropie coby kletba násobila jeho špatné/zlé vlastnosti.
Každopádně z toho vniklo dobré drama mnohem později, kdy postavy nechtěly vyvraždit vlkodlačí doupě (protože to byla smečka jejich kamaráda), ale zároveň chtěly ty děti (což nešlo bez svolení nového vůdce, který by je stejně nedal). Nakonec vlkodlak navedl postavy, aby přepadly nového vůdce, ale tak, aby se o tom zbytek smečky v doupěti nedozvěděl a navíc zachránili starého vůdce z Ravenloftu...
Btw, na Ravenloft vede docela dost odkazů (dračí lebka, vlkodlačí vůdce, umělý človíček...), doporučuju při každé příležitosti tohle připomínat a naznačit hráčům i to, že na Ravenloft nemusí až na finální bitvu, ale mohou tam vyrazit opakovaně. Tohle bude možná působit trochu divně, ale fakt mi připadá, že se nedá a snad ani nemá prolézat jednorázově...
Poslední věc, co mě napadá (ale třeba si ještě vzpomenu, zejména padne-li něco konkrétního), jsou soumrační elfové. Strád jim jako pomstu vybil ženy, aby se nemohli množit a postupně vymřeli. Tam se docela nabízí otázka, jak budou reagovat, bude-li v družině elfka... Nicméně je dobré počítat s tím, že hráči nejsou hloupí. Doslova okamžitá reakce mojí hráčky na to, že se elfové nemohou množit byla: "A zkoušeli jste lidské holky? V naší družině jsme tři půlelfové, takže bych řekla, že to možné je..." :-D
Každopádně Kasimir (a Patrína) mají dost dobrý potenciál, pokud bys nechtěl dohrávat Stráda "tradičně". A vlastně je to o důvod víc, proč zachovat (a domyslet) Jantarový chrám.
Jo a ještě... Věštění z karet u Vistánců je fakt cool. Postavy dokonce chtěly, aby madam Eva vyčetla nějakou budoucnost každému z nich. Daly se tak trousit zajímavé narážky buď na charakter postav nebo nějaká místa v Barovii. Nicméně tohle chce docela přípravu (já měl štěstí, že jsme to nehráli naživo, takže jsem měl na výklad čas :-) ).