Doplním Yorkův a sirienův příspěvek o konkrétní čísla. Ekvivalent bonusu výhody je roven
(PV - PN)/5,
kde PV je pravděpodobnost hodu alespoň daného čísla s výhodou v procentech (oranžová čára v Yorkově grafu), PN je to samé pro normální hod (černá čára) a dělení 5 odpovídá bonusu +1 za každých 5%. Konkrétní čísla jsem zaokrouhlil na jedno desetinné místo. K tomu jsem přidal informaci o zranění, jaké by postava s bonusem +3 k odolnosti musela utržit, aby potřebovala hodit alespoň příslušné číslo.
Hod alespoň | Zranění | Ekvivalent bonusu výhody |
---|
1 | | 0.0 |
2 | | 1.0 |
3 | | 1.8 |
4 | | 2.6 |
5 | | 3.2 |
6 | | 3.8 |
7 | <= 21 | 4.2 |
8 | 22, 23 | 4.6 |
9 | 24, 25 | 4.8 |
10 | 26, 27 | 5.0 |
11 | 28, 29 | 5.0 |
12 | 30, 31 | 5.0 |
13 | 32, 33 | 4.8 |
14 | 34, 35 | 4.6 |
15 | 36, 37 | 4.2 |
16 | 38, 39 | 3.8 |
17 | 40, 41 | 3.2 |
18 | 42, 43 | 2.6 |
19 | 44, 45 | 1.8 |
20 | 46, 47 | 1.0 |
Závisí, jak velké zranění tvá postava typicky dostává. Předpokládám, že to většinou více než 20 z jednoho útoku není (maximálně do 30). Pak je z pohledu udržení koncentrace na 8. úrovni jasně lepší Warcaster. Od 9. úrovně je pořád lepší, ale už ne o moc. Od 13. úrovně pak vyhrává Resilient. Když k tomu připočteš, že CON savy mají jedny z nejhnusnějších efektů ve hře, tak bych ti doporučil Resilient.