Odpovídám na soukromý dotaz, ale možná by to chtělo vědět více lidí, takže:
Jo, pořád tam ještě pár nepříjemných věcí je.
Za mě hlavně špatně napsaná kapitola Matrix: Zaprvé tam chybí dvě tabulky, ta důležitější je na stanovení HZ různých zařízení, autoři radí používat mírně upravenou tabulku z 5E (v CZ překladu ji Sirien propašoval na str. 177) plus návod pro GM, jak stanovit HZ sítí (v CZ překladu na konci u karty sítě). Dále je Matrix celkově nedostatečně popsaný, velmi neúplně jsou popsány akce "zadní vrátka" a "skrytě hackovat", podle pravidel RAW to sice jde hrát, ale na svém fóru to autoři radí hrát jinak. S tímhle lze udělat jen málo - celá kapitola by potřebovala revidovat, do finální erraty prý chtějí přidat obsáhlý FAQ, který to pokryje.
Dále změnili specializace u Střelných zbraní, ale v příkladech to nezohlednili (já v CZ překladu ano).
Je chybný výpočet v příkladu o výpočtu ujetých metrů. To tam kámoš postoval, nikdo mu neodpověděl.
A naposledy - u útoků na blízko se má od ledna k HÚ nově přidávat Síla. Je to napsané v příkladu i u tabulky zbraní na blízko, ale samotné pravidlo na jednu řádku chybí. Btw další kolo vášnivé debaty na tohle téma (a flat HP) právě teď probíhá
zde.
O více přímých chybách nevím.
Jo, některé věci jsou pořád diskutované, ale to už nejsou chyby, nýbrž designové záměry, které se někomu líbit můžou, někomu ne. Asi nejvíc se furt dokola řeší odebrání Pancíře z testů odolávání a jeho faktická marginalizace - mně osobně tahle změna přijde jako dobrá, protože konečně nemusíš postavu navlékat do superpancířů. Aby uchlácholili milovníky plných zbrojí, slibují autoři do Firing Squad nějaké kvality, které umožní Pancíř lépe využít, což je taky v poho, alespoň z mého hlediska. Ještě možná zmíním některé marginálie, jako jsou dílčí staty některých kusů vybavení, třeba zaměřovačů, podle mě to klidně může fungovat tak, jak to je, ale někteří hráči jsou vybavením posedlí.
To je asi všechno, co je potřeba zmínit.