LokiB píše:
Mi přišlo, že Blades jsou hodně orientovaný na tu gangovost, vylepšování skupiny, jejího zázemí, boj o území, střet s rivalama.
I v Shadowrunu ty nguyeny musíš za něco utratit.
LokiB píše:
Shadowrun jsem měl vždycky víc spojenej s realizací runů, kdy družina typicky nedokáže soupeřit s korporací na úrovni moci, a ani se o to nesnaží, ale v rámci runu ji dokáže hitnout, splnit úkol a zmizet.
Však to i Blades. Ono i když to má promakaný downtime, tak to pořád hraješ spíš v akci (OK, to už taky domýšlím, hrál jsem jen one-shot a neviděl jsem to v praxi).
LokiB píše:
Přičemž samotná hra je hodně taktická, s počítáním bodů na každou akci v kole atd.
Ano, míra zaměření na bojovou taktiku je největší (a hodně velký) rozdíl. Ale nevěřím, že by se to nedalo doplnit (říkal jsem "hra na enginu BitD" ne "refluff BitD", to by asi taky bylo hratelné, ale nebylo by to ono).
A i když Sirien říká, že při představování Blades Shadowrun zmiňuje, u nás to nezmínil, a stejně jsem si na Shadowrun vzpomněl a naskakoval mi při většině mechanik. Takže tak.